Sidor

lördag 29 oktober 2011

Typ till helvetet och tillbaka igen (snart)

I onsdags mådde jag fortfarande piss. Nu börjar jag komma upp igen men fy för i helvete vilken omgång. Jag tror jag fick alla biverkningar man kan få. Muskelvärk, ledverk, feber, blåsor i munnen, uttorkade slemhinnor, torra ögon och nu - lite i efterhand - nån sorts utslag i ansiktet som grädde på moset.
Jag är så ofantligt trött.
Läste någonstans att cellgiftsbehandling förkortar ens liv med 10 år. Så nu när jag har fått två gånger så betyder det 20...? Eller?
Ska jag inte bli gammal?
Har såna problem med att få upp bilder i mitt huvud av mig själv som gammal och det skrämmer mig. Blir rädd för tankens kraft och tänker att om jag tänker på något hemskt så kommer det att hända och om jag inte kan föreställa mig något så är det för att det inte finns i framtiden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar